Altijd in contact met uw robot(s)

Aansturen van uw robot(s) is heel eenvoudig. Smart Servant heeft hiervoor namelijk een eigen platform ontwikkeld, dat de complete communicatie rondom de robot(s) regelt:

  • Via één app kunt u al uw operationele robots oproepen en/of opdrachten geven.
  • U kunt de robot(s) oproepen via een device naar keuze: mobiel, iPad/tablet en desktop.
  • U kunt de robot bezorgopdrachten geven met een device naar keuze: mobiel, iPad/tablet en desktop.
  • Heeft de robot problemen en is er assistentie nodig? Ons platform stuurt een notificatie naar de verantwoordelijke medewerker en laat zien waar de robot is.

Communiceren met liften en bestelsystemen

De robots van Smart Servant vinden gemakkelijk hun weg en kunnen steeds meer taken zelfstandig vervullen. Smart Servant heeft hiervoor exclusieve applicaties ontwikkeld, onder meer in samenwerking met:

Liftleverancier Kone

Dankzij deze applicatie kunnen onze robots gebruikmaken van Kone liftsystemen. Zelfs als u een liftsysteem van een ander merk heeft, zijn er koppelingsmogelijkheden. De black box van Kone kan in principe namelijk met elke liften verbonden worden.

QR-bestelcode van Butlaroo

Dankzij de QR-bestelcode van Butlaroo kunt u de robot zonder personeel bestellingen laten opnemen en wanneer gewenst laten betalen. Gasten kunnen via de QR-code de hele menukaart bekijken. Deze applicatie is ideaal voor bijvoorbeeld spreek- en conferentiekamers. De robot stuurt een sms naar uw gasten wanneer hij voor de deur van de spreek- of conferentiekamer staat.

Onze medewerkers:

Lane

BEKIJK CV

Bates

BEKIJK CV

Sparks

BEKIJK CV

James

BEKIJK CV