In 6 stappen naar werkverlichting
Interesse in een van onze Smart Servant Robot assistenten? Dit kunt u verwachten.
1. Intake / inventarisatie
We gaan met u in gesprek om de locatie te bekijken, uw wensen aan te horen. We geven advies en bekijken samen welke robot assistent het beste tot zijn recht komt binnen uw bedrijf. Door onze ervaring kunnen wij goed inschatten welke robot het meest geschikt.
2. Pilot
Om te kijken of de robot assistent daadwerkelijk van toegevoegde waarde is binnen uw bedrijf kunnen we starten met een pilot van 1-2 weken. Smart Servant verzorgt de installatie van de robot bij u op locatie. Hierbij worden routes aangemaakt zodat de robot efficiënt zijn werk kan doen.
Tot slot zal er een training worden gegeven over het gebruik van de robot assistent.
3. Evaluatie
Hoe is de robot bevallen? Zijn alle functies getest?
4. Aankoop of huur
Na de pilotfase bent u nog enthousiaster over de robot. U heeft de mogelijkheid tot koop of huur van de robot. De minimale huurperiode is 24 maanden.
5. Levering
Na tekenen van de koop of -huurovereenkomst zal Smart Servant een nieuwe robot assistent afleveren op locatie. De routes worden geheel naar wens ingericht. De aangestipte punten uit de evaluatie zullen hierin worden meegenomen.
6. Service en onderhoud
Een onderhoudscontract wordt per jaar afgesloten zodat u verzekerd bent van software updates, toegang tot de helpdesk en komen wij bij eventuele defecten langs om het probleem snel te verhelpen.