Interesse in een van onze Smart Servant Robot assistenten? Dit kunt u verwachten.
1. Intake / inventarisatie
We gaan met u in gesprek om de locatie te bekijken, uw wensen aan te horen. We geven advies en bekijken samen welke robot assistent het beste tot zijn recht komt binnen uw bedrijf. Door onze ervaring kunnen wij goed inschatten welke robot het meest geschikt.
2. Pilot
Om te kijken of de robot assistent daadwerkelijk van toegevoegde waarde is binnen uw bedrijf kunnen we starten met een pilot van 1-2 weken. Smart Servant verzorgt de installatie van de robot bij u op locatie. Hierbij worden routes aangemaakt zodat de robot efficiënt zijn werk kan doen.
Tot slot zal er een training worden gegeven over het gebruik van de robot assistent.
3. Evaluatie
Hoe is de robot bevallen? Zijn alle functies getest?
4. Aankoop of huur
Na de pilotfase bent u nog enthousiaster over de robot. U heeft de mogelijkheid tot koop of huur van de robot. De minimale huurperiode is 24 maanden.
5. Levering
Na tekenen van de koop of -huurovereenkomst zal Smart Servant een nieuwe robot assistent afleveren op locatie. De routes worden geheel naar wens ingericht. De aangestipte punten uit de evaluatie zullen hierin worden meegenomen.
Onze partners:
Wat zeggen onze klanten...
Marthijs van Ast
F&B Manager Landal Port Greve
“Wij merkten dat de arbeidsmarkt redelijk onder druk staat, het is lastig om aan personeel te komen. In het begin waren we best sceptisch over het inzetten van de robots, maar we hebben ze precies geprogrammeerd op onze wijken, waardoor wij efficiënter kunnen werken dan daarvoor.”
Joep Gerrits
F&B Manager Libéma Beekse Bergen
“Wij hebben ook een à la carte restaurant met 160 couverts. Als wij daar hetzelfde aantal medewerkers op kunnen zetten zonder verlies in kwaliteit bij de bowling hebben we een win-win situatie!”
Youri Verstegen
Filaalmanager Jumbo van Bergen Wolfskooi Oss
“De medewerkers zijn zeer tevreden over
de robot, ze zien en ervaren dat het minder leuke werk wordt ingeregeld door de techniek anno nu!”