Benieuwd wat onze robots voor u kunnen betekenen?
Onze robot assistenten zijn in staat om een sterk repeterende taken over te nemen van uw huidige personeel, waardoor ze ontlast worden en meer tijd hebben voor de gast of andere werkzaamheden.
Zo kunnen onze robot assistenten bijvoorbeeld de service in business lounges verzorgen of mee helpen met het uitserveren van eten en drinken. Ruimtes zelfstandig reinigen op het moment dat het u het beste uitkomt
Dankzij hun hoogwaardige technologie kunnen ze efficiënt en snel werken en zijn ze een waardevolle aanvulling voor elk bedrijf. Benieuwd wat onze robot assistenten voor u kunnen betekenen en hoe ze uw personeel kunnen ontlasten?
Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Van der Valk – Nuland
Probleem: Door de krapte op de arbeidsmarkt wordt het steeds moeilijker om alles op het niveau schoon te houden dat Van der Valk nastreefd.
Oplossing: De schoonmaakrobots zorgen ervoor dat de publieke ruimtes schoongemaakt worden en hier echt als aanvulling gebruikt worden. Het personeel richt zich op de plekken waar de robot niet komt.
Libéma – Safari Resort Beekse Bergen
Probleem: In de oude situatie liep de receptie medewerker achter de bar uit om hapjes en drankjes te serveren bij de bowling.
Oplossing: De robot ondersteunt het personeel met het brengen van hapjes en drankjes naar de bowling. Hierdoor heeft het personeel meer tijd en aandacht voor de gasten.
Landal Greenparks – Port Greve
Probleem: Door de krapte op de arbeidsmarkt kwam er steeds meer druk te liggen op het huidige personeel.
Oplossing: Nu ondersteunen twee robots van Smart Servant het personeel met repeterende taken. Hierdoor heeft het personeel meer tijd en aandacht voor de gasten.
Van der Valk Eindhoven
Probleem: In de oude situatie liep de receptie medewerker van de receptie naar de betreffende lounge om bestellingen te brengen. Hierdoor was de receptie onbemand.
Oplossing: Van der Valk Eindhoven heeft ervoor gekozen om een service robot in te zetten om de service naar de business lounges te vergroten. De robot neemt een deel van de taken van het personeel over, waardoor het personeel niet meer hoeft te lopen en de gast beter tewoord kan staan bij de receptie. Kortom, de keuze voor een service robot was voor Van de Valk eindhoven een logische stap om de service naar de business lounges te vergroten en het personeel te ontlasten.
Landal het Vennenbos
Probleem: Nieuw personeel vinden is momenteel erg lastig. Hierdoor komt er meer druk te liggen op het huidige personeel.
Oplossing: Door de robots kan de service aan de gasten op hetzelfde niveau worden gehouden, zonder dat er extra personeel aangenomen hoeft te worden. Bovendien kunnen de robots op elk moment van de dag worden ingezet. Door de inzet van de service robots is onze klant in staat geweest om de service naar de gasten toe te optimaliseren, ondanks de moeilijkheden om nieuw personeel te vinden.